گهٽ ۾ گهٽ مهيني اجرت ڇا هجڻ گهرجي؟ نئين مالي سال لاءِ تجويز ڪيل

sindhvoice70@gmail.com
2 Min Read


نئين مالي سال لاءِ گهٽ ۾ گهٽ اجرت مقرر ڪرڻ بابت نئين سفارش سامهون آئي آهي.

پاڪستان انسٽيٽيوٽ آف ڊولپمينٽ اڪنامڪس (PIED) مالي سال 27-2026 لاءِ سرڪاري طور تي ملڪ ۾ گهٽ ۾ گهٽ ماهوار اجرت 45 هزار رپيا مقرر ڪرڻ جي سفارش ڪئي آهي.

نجي ٽي وي جي مطابق، پيڊ پنهنجي ثبوت تي ٻڌل فريم ورڪ ذريعي 40,000 روپين جي موجوده تنخواه ۾ 12.5 سيڪڙو واڌ جي تجويز ڏني آهي. هن تجويز کي معاشي استحڪام ۽ قومي سطح تي ملازمن جي مالي حالتن کي بهتر بڻائڻ جي لاءِ هڪ اهم قدم طور ڏٺو پيو وڃي.

رپورٽ ۾ نشاندهي ڪئي وئي آهي ته گهٽ ۾ گهٽ اجرت جو تعين هاڻي ليبر ڊپارٽمينٽ جو اندروني معاملو ناهي پر ان فيصلي جا ملڪي معيشت جي وسيع پهلوئن تي گهرا اثر آهن. ان ۾ اهم عنصر شامل آهن جهڙوڪ شهرين جي قوت خريد، غربت جي شرح، غير رسمي روزگار ۽ مقامي گهرج.

تنظيم وڌيڪ واضح ڪيو ته تنخواه ۾ اها تبديلي پيداوار جي ترغيب کي وڌائڻ ۽ سماجي استحڪام کي يقيني بڻائڻ لاءِ ضروري آهي.

رپورٽ موجب مالي سال 2026ع جي جولاءِ کان اپريل تائين مهانگائي جي سراسري شرح 6.19 سيڪڙو رڪارڊ ڪئي وئي، جڏهن ته اپريل 2026ع ۾ ساليانو بنيادن تي مهانگائي جي شرح 10.9 سيڪڙو تائين پهچي وئي.





Source link

Share This Article
Leave a Comment